dinsdag 23 mei 2017

Dag 29

Er is natuurlijk weinig nieuws om over te schrijven.
We zitten voor de caravan, lezen een boek, kijken naar wat er om ons heen gebeurt en eten af en toe wat lekkers.

Vanmorgen vroeg werd ik al wakker van een grote sjofel die zo’n 500 meter hier vandaan aan het werk moest. Er wordt een soort pier gemaakt, met daar omheen allemaal grote rotsblokken. De sjofel legt de rotsblokken op de goede plek. Wel leven in de brouwerij. Ik heb mijn oefeningen gedaan en erg getwijfeld of ik wel zou gaan zwemmen in de zee maar toch gedaan. Wel heel voorzichtig geweest en goed op de stenen gelet. Het water is zo helder dat de stenen goed te zien zijn. Freddy heeft wel echt pech gehad gisteren.

Ook was er een explosie toen ik onder de douche stond. Freddy denkt dat ze een bom hebben laten ontploffen, ook zo’n 500 meter hier vandaan. De grond trilde behoorlijk.
Het is heel rustig op de camping. Ik denk dat er maar een stuk of tien campers/caravans zijn. Er kunnen er wel twintig keer zoveel staan. Brood gehaald bij het bakkertje en groente en fruit bij het oudere echtpaar.

Vannacht hebben we beide goed geslapen. Geen extra bed gemaakt maar flink ruimte gelaten in het midden. Dat ging goed. De wond heeft niet meer gebloed en nu afwachten wat de dokter morgen zegt. Van de mevrouw van de receptie heb ik een adres gekregen van een huisarts en ze adviseerde om morgen op tijd te gaan. Dat gaan we dan zeker doen. Hopelijk is hij tevreden.
Een voetenbankje fungeert als looprek, heel handig; wel een beetje laag, maar het werkt. Nieuwe foto’s zijn er ook niet, helaas.
Zo meteen ga ik koken maar nu eerst nog even samen een glaasje wijn drinken.

Beste vogelvrinden,
Gisteren heb ik niet gezien dat Beate het laatste bericht van eergisteren weer heeft ingetrokken waardoor haar eerste antwoord geld. Dit houd in dat Beate in plaats van Tom gewonnen heeft, hierdoor moest de stand zijn, Beate 14, Tom 12.

De vogel van gisteren is geraden door Beate, het is een geelpootmeeuw. De stand is nu
Beate 15
Tom 12.

Doordat het vogelen helaas niet meer gaat is dit tevens de eindstand.
Beate heeft gewonnen, gefeliciteerd, de prijs zal net als vorig jaar worden uitgereikt op de Annette Poelmanhoeve tijdens een BBQ. Net als vorig jaar zijn de kinderen weer van harte welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten